Sve prednosti čokoladnog mleka

Na današnjem tržištu postoji toliko mnogo dodataka ishrani, sportskih napitaka i prahova za pre i posle vežbanjada se pred mozgom nalazi prava zavrzlama u pogledu na pitanje – kako pronaći pravi način i sredstvo kojim ćete oporaviti svoje telo, dopremiti mu esencijalne materije, elektrolite i druge supstance i tako izvući maksimum iz svojih časova treniranja?

Na današnjem tržištu postoji toliko mnogo dodataka ishrani, sportskih napitaka i prahova za pre i posle vežbanjada se pred mozgom nalazi prava zavrzlama u pogledu na pitanje – kako pronaći pravi način i sredstvo kojim ćete oporaviti svoje telo, dopremiti mu esencijalne materije, elektrolite i druge supstance i tako izvući maksimum iz svojih časova treniranja?

Povrh ovih odluka, visoka cena prahova i pića kao njihove alternative može naneti i poprilično bolan udarac Vašem novčaniku. Međutim, oprezni fitnes entuzijasti i oni koji ne izbivaju iz teretane mogu doći do koristi suplemenata za vežbanje bez štetnih uticaja po svoj budžet i istovremeno doseći maksimum rezultat svog vežbanja bez upotrebe pomenutih proizvoda.

Vaše tajno oružje? Čokoladno mleko.

Ne samo da je to verovatno Vaše omiljeno piće iz detinjstvna, već je i puno neophodnih dodataka ishrani koji se savetuju za konzumaciju posle vežbanja, jer će potpomoći oporavak Vašeg tela. Skorašnje istraživanje je pokazalo da u poređenju sa ostalim popularnim fitnes napicima, vodom i čistim mlekom naše tajno oružje ima skoro dva puta veći sadržaj ugljenih hidrata i proteina. Ne samo da su šećeri i proteini neophodni za oporavak mišića posle vežbanja već čokoladno mleko ima natrijum i druge ključne elektrolite koje Vaše telo gubi tokom treniranja u teretani.

Iako popularni energetski napici jesu osmišljeni tako da efikasno nadoknade tečnost i elektrolite koje organizam gubi znojenjem, čokoladno mleko mu takođe može doneti i neophodne aminokiseline iz proteina i time će se daleko bolje Vaši mišići oporaviti i pripremiti za sledeću sesiju u teretani. Povrh toga, stručnjaci ističu i da čokoladno mleko ima „savršeni odnos“ proteina i ugljenih hidrata.

Pravo vreme je sve

Vaša mišićna vlakna moraju biti oporavljena što je pre moguće i Vi im možete pomoći u „popravkama“ i „energetskom osveženju“ tako što ćete imati užinu 20 do 60 minuta posle napornog vežbanja. Svojim mišićima možete ugoditi kroz gozbu za oporavak kombinujući čokoladno mleko sa drugim namirnicama za njihovo osveženje: bananama, jagodama, puterom od kikirikija pa čak i sa niskomasnim jogurtom koji će potpomoći dejstvo Vašeg idealnog oružja.

Savršeni odnos?

Jedna od poslednjih, a često previđenih koristi čokoladnog mleka je i ta da možete pronaći sveže, organski proizvedeno čokoladno mleko u velikom broju lokalnih varijeteta u svojoj okolini i bez mnogo nepotrebnih aditiva i hemikalija koje se nalaze u energetskim napicima ili prahovima za iste.

Jedan od čestih problema onih koji koriste napitke za oporavak posle vežbanja, jeste i da neki izazivaju mučninu ili pak ljudi koji ih koriste osećaju samo neku vrstu nelagode. Čokoladno mleko je lako svarljivo, a i ako ste od onih koji su osetljivi na laktozu, postoje i druge opcije uključujući i čokoladno sojino mleko ili čak kokosovo čokoladno mleko.

Jeftinije je

Dodaci ishrani, energetske štanglice i napici za oporavak su uglavnom vrlo skupi, naročito ako već plaćate članarinu u teretani, ličnog trenera itd. Čokoladno mleko je daleko jeftinija – i zdravija – opcija za Vaše piće za oporavak posle vežbanja. Stoga, sledeći put u nedeljnoj kupovini, napunite svoja šoping kolica sa ovim napitkom i svaki dan posle treninga sa ponosom nosite brkove od čokoladnog mleka!