Opšta pitanja
Pitanje: Kako da stupim u kontakt sa vama?
- Email: Naš tim će Vam rado pomoći u rešavanju svih Vaših pitanjia i nedoumica. Na e-mail poruke odgovaramo redosledom kojim ih i dobijamo i trudimo se da budemo što brži. Pišite nam na info@wellneo.rs.
Mi ćemo Vam, putem email-a, pružiti odgovore u najkraćem mogućem roku i biti od pomoći u vezi sa svim pitanjima o našim proizvodima, brendovima, obaveštenjima i često postavljanim pitanjima.
- Telefon: Možete nas pozvati i pomoći ćemo Vam sa svim Vašim pitanjima i nedoumicama. Poručivanje putem telefona je takođe lako pa nemojte oklevati ni da nas pozovete na 021 487 1 377 (radno vreme: Ponedeljak-Petak 8.00-19.00 h, Subota 8.00-18.00 h, i Nedelja 09-14 h).
Pitanje: Da li pružate podršku i preko chat-a?
Možete nas kontaktirati i putem chat-a, svakog radnog dana od 8h do 16h. Mi želimo da Vam obezbedimo najbolju moguću pomoć i na tome i radimo.
Pitanje: Da li imam neke koristi od toga što imam nalog kod vas?
Mi verujemo da imate. Mnoge!
- Vaša kupovina je brža i stvarno laka, jer ne morate ponovo da popunjavate nijedno od polja kada budete ponovo kupovali kod nas.
- Možete početi da pravite svoju listu želja i sa lakoćom dodajete na nju zanimljive proizvode.
- Sa lakoćom možete pratiti istoriju svojih porudžbina.
- Sa lakoćom možete upravljati Vašim e-mail nalozima - lako se odjaviti sa njih ili pauzirati njihovo slanje.
- Možete poručiti štampane kataloge na svoju kućnu adresu i još mnogo, mnogo toga.
Pitanje: Kako da znam da je bezbedno kupovati kod vas?
Mi se brinemo svakog dana da Vaša kupovina preko našeg sajta bude 100% bezbedna. Mi takođe poštujemo i Vašu privatnost i u potpunosti smo posvećeni njenoj zaštiti.
Molimo Vas pročitajte: 100% sigurna kupovina, Politika privatnosti i Uslovi kupovine kako biste saznali više.
Pitanje: Kako da napišem recenziju o proizvodu?
Recenziju o proizvodu možete napisati vrlo lako. Pri pregledu proizvoda skrolujte na dole, kliknite na dugme "Ostavi komentar" i dodajte svoj komentar o proizvodu.
- Na stranici odabranog proizvoda, pored zvezdica, možete videti "[broj] komentara"; kliknite tu i bićete prebačeni na dno stranice i dugme "Ostavi komentar".
- Pošto ste poslali svoj komentar/recenziju, trebaće do 48 sati pre nego što se ona pojavi na sajtu.
Molimo Vas da imate u vidu da recenzije možete ostaviti samo ako ste prijavljeni. Ukoliko još uvek nemate nalog, kliknite ovde kako biste ga napravili.
Molimo Vas pročitajte Uslove korišćenja kako biste saznali više o zakonskim propisima i uslovima u vezi Vašeg ostavljanja recenzija.
Pitanje: Kako da like-ujem vašu Facebook stranicu?
Našu Facebook stranicu možete like-ovati klikom ovde. Hvala!
Pitanje: Kako da se prijavim na vašu e-mail listu?
Na našu e-mail listu se možete prijaviti kliknuvši ovde. Hvala!
Pitanje: Kako da se odjavim sa vaše e-mail liste?
Ukoliko više ne želite da od nas primate bilo kakve e-mail poruke (ponude, članke itd.) molimo Vas da se prijavite na svoj nalog i da kliknete na link Prijava na e-novosti gde ćete sa lakoćom upravljati Vašim prijavama.
Ipak - molimo Vas da još jednom razmislite, jer Vas ne možemo vratiti na listu jednom kada odlučite da više ne želite da primate naše email-ove.
Pitanje: Kako mogu da iskoristim kupon koji sam dobio/la?
Korišćenje kupona je lako.
- Polje za unos kupona se nalazi na prvom koraku Vaše korpe
- Prilikom zaključivanja porudžbine upišite šifru kupona u označeno polje i kliknite na zeleno dugme "Aktiviraj kupon".
- Vaša ušteda i druge povoljnosti će automatski biti prikazani sa desne strane informacije o ceni.
Molimo Vas pročitajte Vodič za korišćenje kupona za detaljno uputstvo.
Klub 5
Pitanje: Šta mi donosi Klub 5* kartica?
Klub 5* kartica Vam pruža 12 meseci najpovoljnije kupovine iz našeg raznovrsnog asortimana. Kao privilegovan kupac, stičete prava na brojne poklone, vaučere, i posebne cene koje su kreirane samo za Vas!
Pitanje: Do kada važi članstvo?
Članstvo u Klubu 5* važi godinu dana od datuma naručivanja kartice.
Pitanje: Kada mi stiže kartica?
Kartica stiže na Vašu kućnu adresu u roku od 3 do 5 dana.
Pitanje: Kako plaćam članarinu?
Pouzećem, kada vam poštar donese na željenu adresu.
Pitanje: Da li može Klub 5* kartica da se plati na rate?
Na žalost ne može, karticu plaćate gotovinom, ali zato imate mogućnost kupovine naših proizvoda na rate.
Pitanje: Da li isporučujete Klub 5* karticu u inostranstvo?
Ne, pakete isporučujemo samo na teritoriji Srbije.
Pitanje: U čemu je razlika između obične i srebrne kartice?
Posle prve godine članstva, imate mogućnost obnavljanja kartice, time stičući „srebrni“ status. Ovaj novi status Vam obezbeđuje više pogodnosti, kao nagradu za Vaše poverenje.
Pitanje: Koliko je sigurna moja porudžbina?
Vaša porudžbina je potpuno sigurna, a rizik kupovine je minimalan. Naime, ukoliko ne budete u potpunosti zadovoljni proizvodima koje ste ovde naručili, u roku od 15 - 30 dana od trenutka prijema pošiljke (u zavisnosti od toga o kom se proizvodu radi), možete ih vratiti, a mi ćemo Vam vratiti novac. Za detaljnu proceduru vraćanja proizvoda, obratite nam se putem kontakt formulara, direktno e-mail porukom ili nas pozovite na 021 487 1 377
Pitanje: Koliko su sigurni moji lični podaci?
Vaša privatnost je zagarantovana. Nipošto nećemo deliti Vaše podatke sa trećom stranom.
Pitanje: Kada ću dobiti proizvode koje sam naručio/la?
Naručeni proizvodi biće Vam poslati što je pre moguće. Standardno vreme isporuke proizvoda koje imamo na zalihama je obično 3 - 5 radnih dana. Ukoliko željeni proizvod nemamo na lageru, rok isporuke se produžava. O roku isporuke poručenog proizvoda bićete detaljno obavešteni putem e-maila i/ili telefona u roku od maksimalno 2 dana nakon što izvršite porudžbinu.
Pitanje: Kako dostavljate Vaše proizvode?
Sve proizvode dostavlja D Express, City Express ili AXS Express kurirska služba. Troškovi dostave dodaju se Vašoj porudžbini, videćete ih u korpi prilikom poručivanja online i o njima ćete biti naknadno obavešteni prilikom pomenute telefonske provere Vaše porudžbine.
Pitanje: Kako znam da li je moja porudžbina primljena?
Dobićete e-mail poruku kojom ćemo potvrditi Vašu porudžbinu, a u najkraćem roku neko će Vas kontaktirati putem telefona, kako bismo Vam pružili dodatne informacije u pogledu roka isporuke i troškova dostave.
Pitanje: Mogu li otkazati pogrešno poslatu porudžbinu?
Ako iz bilo kog razloga želite da otkažete Vašu porudžbinu, obratite nam se na mail adresu info@wellneo.rs ili nas kontaktirajte putem telefona 021 487 1 377
Proizvodi
Pitanje: Kakve sve koristi imam od nabavke sopstvene fitnes opreme umesto plaćanja članarine u teretani?
Najbolja stvar u vezi toga što imate Vašu opremu je sasvim sigurno to što Vam je lako dostupna. Mnogi ljudi kažu da je najveća prepreka u vezi odlaženja u teretanu to što u nju treba otići. Uz Vašu sopstvenu opremu možete vežbati Vašim sopstvenim ritmom u komforu i privatnosti svog doma i takođe ćete izbeći i sva ta mesečna plaćanja članarine.
Pitanje: Zašto kupiti opremu sa web sajta umesto u prodavnici fitnes opreme?
Razlika u kupovini opreme sa Live Active-a i u prodavnici fitnes opreme se krije u kvalitetu i izvanrednoj podršci kupcima koju naše osoblje zaduženo za prodaju pruža kupcima. U mogućnosti ste da komforno donesete edukovanu odluku o kupovini uz znanje da ćete sa svojim izborom biti zadovoljni dugi niz godina.
Pitanje: Moj proizvod je pokvaren, šta sada?
Pozovite broj telefona 021/ 489 26 19 i procedura za vraćanje proizvoda će vam biti detaljno objašnjena ili pošaljite e-mail sa Vašim zahtevom na e-mail adresu serbia.complaints@studio-moderna.com.
Ukoliko je Vaš proizvod još uvek pod garancijom (potvrdu o garanciji ste dobili zajedno sa proizvodom i računom), procedura ukratko je da proizvod pošaljete sa važećom potvrdom o garanciji, kao i popunjen i potpisan formular o reklamaciji na sledeću adresu:
- Studio Moderna doo, Futoški put 10, 21000 Novi Sad
Mi ćemo Vas tada kontaktirati u vezi informacije kada ćete biti u mogućnosti da primite popravljeni proizvod nazad.
Pitanje: Kako da popravim moj proizvod?
Pozovite broj telefona 021/ 489 26 19 i procedura će vam biti detaljno objašnjena ili pošaljite e-mail sa Vašim zahtevom na serbia.complaints@studio-moderna.com.
Pitanje: Koliko dugo pod garancijom je moj proizvod?
Svi naši proizvodi podležu Zakonu o saobraznosti robe u trajanju od 2 godine. Takpđe, zakon o zaštiti potrošača predviđa garanciju kao dodatni, ugovorni korak, kojim prodavac nudi posebne pogodnosti svojim potrošačima (u ovom slučaju, Kupon dodatne sigurnosti od 1, 3 ili 5 godina) i koja se računa nakon isteka 2 godine zakonom predviđene saobraznosti. Zakon ne propisuje obavezu izdavanja garantnog lista u pisanoj formi, osim na zahtev potrošača.
Više o Wellneo proizvodima
В: Da li mogu da koristim ove proizvode ukoliko pijem lekove (prepisana medicinska terapija)?
Zavisi od proizvoda, svakako se prvo posavetujte sa svojim lekarom.
В: Da li su ovi proizvodi pogodni za decu?
Zavisi od proizvoda. Za više informacija o tome, pozovite naš kol centar na 021 4871 377 ili pažljivo pročitajte uputvo za upotrebu.
В: Da li ove proizvode smeju da koriste osobe sa kardiološkim problemima?
Zavisi od proizvoda, svakako se prvo posavetujte sa svojim lekarom.
В: Da li ovi proizvodi mogu da se koriste nakon medicinskih zahvata?
Zavisi od proizvoda, svakako se prvo posavetujte sa svojim lekarom./p>
В: Gde se mogu kupiti rezervni delovi za Wellneo proizvode?
Proverite da li proizvode koje želite imamo na našem sajtu ili pozovite naš kol centar na 021 4871 377 za više informacija o tome.
В: Da li su proizvodi bezbedni za upotrebu?
Svi naši proizvodu su prošli sve neophodne kontrole koje propisuje zakon Republike Srbije i potpuno su bezbedni za upotrebu. Molimo da se pridržavate uputstva za upotrebu kako bi koristili proizvod na ispravan način.
В: Koji je rok upotrebe ovih proizvoda?
Rok upotrebe je izričito naveden u uputstvu koje dobijate uz svaki proizvod.
Porudžbine
Pitanje: Mogu li promeniti ili otkazati moju porudžbinu?
Ukoliko želite da promenite ili otkažete Vaše porudžbine, molimo možete nam poslati email ili zovite na 021 487 1 377 i mi ćemo za Vas promeniti porudžbinu ili je otkazati. Molimo Vas da imate u vidu da ukoliko je proizvod već napustio skladište, da nismo u mogućnosti da promenimo porudžbinu; samo je možemo otkazati.
Pitanje: Kakav je status moje porudžbine?
Mi ćemo rado za Vas utvrditi koji je status Vaše porudžbine. Najbrže bi bilo da nas pozovete na 021 4871 377 ili da nam napišete email i mi ćemo Vam odmah pružiti tu informaciju.
Pitanje: Proizvod koji želim nemate na zalihama, šta da radim sad?
Nažalost. mi držimo samo određene količine određenih proizvoda na zalihama i u ovakvim slučajevima Vam ne možemo dostaviti proizvod. Ali mi ćemo Vam vrlo rado pomoći da pronađete zamenu za odabrani proizvod u bilo koje doba.
Ovo se pak obično ne dešava i možemo napraviti novu porudžbinu za Vaš odabrani proizvod.
Bićete informisani o promenama u vezi statusa Vaše porudžbine putem email-a ili telefonom.
Dostava proizvoda
Pitanje: Koliki su troškovi dostave?
Kurirska služba će Vam prilikom uručenja naplatiti trošak isporuke u iznosu od 399,00 dinara ukoliko je ukupna vrednost porudžbine do 4.999 dinara. Za porudžbine od 5.000 do 7.999 dinara troškovi dostave kurira iznose 499,00 dinara. Za porudžbine od 8.000 do 11.999 dinara troškovi dostave iznose 599,00. A za poružbine čija je vrednost preko 12.000 dinara, troškovi dostave iznose 699,00 dinara.
Pitanje: Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju porudžbinu?
Uz svaku porudžbinu naš Live Active stručnjak će Vas kontaktirati da bi potvrdio adresu i datum isporuke.
Naručeni proizvodi biće Vam poslati što je pre moguće. Standardno vreme isporuke proizvoda koje imamo na zalihama je 7 - 10 dana. Ukoliko željeni proizvod nemamo na lageru, rok isporuke se produžava. O roku isporuke poručenog proizvoda bićete detaljno obavešteni putem e-maila i/ili telefona u roku od maksimalno 3 dana nakon što izvršite porudžbinu.
Pitanje: Kako će mi proizvod biti dostavljen?
Isporuku proizvoda vršimo posredstvom kurirskih službi Daily Express,City Express i AXS Express, a možete je očekivati u roku od 5 do 7 dana. Ukoliko proizvod trenutno nije na zalihama, bićete obavešteni telefonom o roku isporuke.
Pitanje: Da li mogu da biram kada će mi proizvod biti dostavljen?
Možete navesti željeno vreme dostave u okviru komentara porudžbine i mi ćemo se potruditi da što više ispoštujemo Vašu želju.
Pitanje: Da li ću lično morati potpisati dostavu paketa?
U slučaju plaćanja po dostavi u gotovini morate lično primiti proizvod i potpisati njegov prijem.
Pitanje: Šta ako se predomislim i još uvek nisam primio/la proizvod?
Ljubazno Vas molimo da nas obavestite ukoliko ste se predomislili što je pre moguće. Tada sa lakoćom možemo da povučemo porudžbinu bez ikakvih dodatnih troškova po Vas.Pišite nam na e-mail adresu info@wellneo.rs ili nas pozovite na 021 4871 377.
Za sve porudžbine na daljinu (putem telefona ili interneta) imate zakonsko 14-dnevno pravo na povraćaj proizvoda, tako da u roku od 14 dana od dana poručivanja možete da ga zamenite za drugi ili ukoliko se odlučite da ga vratite – mi Vam vraćamo novac.
Pitanje: Da li dostavljate i van zemlje?
Mi ne vršimo direktnu dostavu van zemlje, ali u slučaju da ste zainteresovani molimo Vas da nas kontaktirate putem email-a i rešićemo porudžbinu u zavisnosti od slučaja do slučaja.
Povraćaj
Pitanje: Želim da vratim moju porudžbinu, šta da radim?
Pozovite broj telefona 021/ 489 26 19 i procedura za vraćanje proizvoda će vam biti detaljno objašnjena ili pošaljite e-mail sa Vašim zahtevom na e-mail adresu serbia.complaints@studio-moderna.com.
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu (internet prodaja), odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga.
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija koju možete preuzeti ovde.
NAPOMENA: Ovo pravo od odustanka od ugovora ne odnosi se na kupovinu u prodavnicama s obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija.
Pozovite broj telefona 021/ 489 26 19 i procedura za vraćanje proizvoda će vam biti detaljno objašnjena ili pošaljite e-mail sa Vašim zahtevom na e-mail adresu serbia.complaints@studio-moderna.com.
Vraćanje proizvoda kupljenog u našim prodavnicama vrši se shodno Članu 55 Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS 88/2021) Reklamacije se izjavljuju u Ogranku u gde je roba kupljena od strane Potrošača.
VAŽNO! Vraćanje usled nezadovoljstva nije moguće izvršiti za proizvode kupljene kod naših franšiznih i veleprodajnih partnera.
Pitanje: Koliko traje povraćaj novca ukoliko vratim proizvod?
U roku od 15 dana od prijema vraćenog proizvoda Vam vraćamo novac PTT uputnicom ili uplatom na tekući račun.
Pitanje: Koliko su troškovi slanja proizvoda koji vraćam?
Troškovi slanja prilikom vraćanja se računaju po osnovu težine paketa koju kupac vraća i kurirske službe po kojoj se šalje.
Informacije o plaćanju
Pitanje: Koje oblike plaćanja prihvatate?
Trenutno prihvatamo sledeće metode plaćanja:
- Plaćanje pouzećem (po dostavi u gotovini)
- Plaćanje na rate. Molimo Vas pročitajte Kupovina na rate kako biste saznali više.
- Plaćanje internet platnim karticama sa logom VISA, American Express, Maestro ili MasterCard.
Pitanje: Da li prihvatate međunarodne platne kartice?
Trenutno prihvatamo platne kartice sa logom VISA, American Express, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko interneta.
Pitanje: Kako funkcioniše plaćanje po dostavi?
Plaćanje po dostavi je najbezbedniji i najlakši način plaćanja. Jednostavno samo izdvojite iznos gotovine u vrednosti porudžbine i date ga kuriru, a zauzvrat dobijate proizvod.
Pitanje: Da li je bezbedno plaćati kreditnom/debitnom karticom na Vašem sajtu?
Da. Mi se brinemo da se oslanjamo na partnere od najvećeg poverenja i Vaše plaćanje platnom karticom se obavlja na bezbednom i sigurnom sajtu.
Više o bezbednosti možete pročitati ovde: 100% sigurna kupovina.
Tehnologija
Pitanje: Šta su kolačići? Da li moram da omogućim kolačiće u mom internet pregledaču?
Kolačić predstavlja malu količinu podataka koji se šalju Vašem pregledaču od strane web site-a i čuvaju se na hard disku Vašeg računara. Ukoliko podešavanja Vašeg pregledača to dozvoljavaju (većina pregledača se instalira sa omogućenim kolačićima), svaki veb sajt može poslati svoj kolačić Vašem pregledaču. Da bi zaštitili Vašu privatnost, kolačići ne sadrže lične informacije, već se koriste anonimni jedinstveni identifikatori. Svaki od veb sajtova može pristupiti samo kolačiću koji je on poslao na Vaš hard disk, ne i kolačićima koje su poslali drugi veb sajtovi.
Ukoliko delite računar sa drugima i ne želite da oni imaju pristup informacijama Vašeg naloga, pobrinite se da se odjavite pre nego što računar ostavite bez Vašeg nadzora. Odjaviti se možete kliktanjem na link "Odjavi se" pri vrhu stranice.
Za više informacija oko toga kako koristimo kolačiće, pročitajte našu Politiku privatnosti.
Pitanje: Kada pravim porudžbinu dobijam poruku o grešci koja kaže da je došlo do neke greške. Šta nije u redu i šta da radim?
Molimo Vas da se uverite da ste isparvno uneli sve podatke koji su potrebni za pravljenje porudžbine. Polja sa podacima koji nedostaju ili su neispravni će biti označena crvenom bojom.
Ukoliko je sve u redu i Vi i dalje ne možete da napravite porudžbinu, mi Vas molimo da zatvorite sajt i da pokušate ponovo otvarajući novi prozor. Ukoliko i ovo ne pomogne, molimo Vas pošaljite nam e-mail ili nas pozovite i mi ćemo rešiti problem za Vas.
Vaše informacije
Pitanje: Moja e-mail adresa je promenjena, kako da ažuriram taj podatak?
Slobodno ažurirajute Vašu e-mail adresu prijavljivanjem na Vaš online nalog i kliktanjem na kategoriju Prijava na e-novosti.
Pitanje: Želim da promenim moju lozinku, da li to mogu da uradim?
Slobodno promenite Vašu lozinku prijavljivanjem na Vaš online nalog i kliktanjem na kategoriju "Podaci o nalogu".
Pitanje: Ne želim više da imam nalog, kako mogu da ga zatvorim?
Ukoliko želite da ugasite Vaš nalog i sve podatke sa njim, molimo Vas da nam pišete na email info@wellneo.rs i mi ćemo to uraditi za Vas.